Tatile Gitmek İsteyen İstanbul Escort Birsen

Pendik Escort 17 Temmuz 2019

Merhaba beyler hadi beni tatile götürün beni gezdirin beni eğlendirin sevindirin bana dondurma ısmarlayın yada muz alın ne dersiniz bunları yapabilecek beyler var mı . ? Eminim vardır zaten emin olduğum için burada bu paylaşımı yapıyorum yaz geldi sıcaklar çok oldu zaten normal hayatta da yanıyorum bu yüzden istiyorum ki olarak beni birisi tatile götürsün ve 10 gün 15 gün güzel bir tatil yapalım diye düşünüyorum eğer beni tatile götürmek isteyen beyler varsa ciddi anlamda ben hazırım hemen beni arayarak bavulumu hazırlamamı söylemeniz yeterli çok bir şey almam yanıma zaten bir kaç elbise makyaj çantam ve bakım kremler falan alırım sadece yanıma başka bir şey almak istemiyorum.

Tatile gitmek isteyen beyler sizlere sesleniyorum eğer tatile gidiyorsanız ve birde yalnızsanız kimse yoksa yanınızda tek başınıza gidecekseniz alın size fırsat benimle beraber güzel bir tatil keyfi yaşayabilirsiniz ben biraz da sizlere kendimden bahsederek nasıl bir bayan olduğumu en azından anlamış olur kiminle beraber tatil yapacaksınız tanımış olursunuz. Adım Birsen gerçek adımdır kimliğimde de zaten ayni isim yazıyor yalan yanlış yoktur bende kilom 54 kiloda ve seksi bir vücudum vardır yaşım 19 yaşında genç ve çok güzel olduğumu da sizlere belirtmek isterim boyumu soran olursa 1,75 boyundayım ve fizik ölçülerimi merak edenler için söylüyorum göğüslerim 85 beden sutyen takıyorum belim 30 beden pantolon giyiyorum kalçalarım dolgun ve kalındır dudaklarım kalın dudaklı gözlerim renkli bacaklarımda eğrilik kesinlikle yoktur at gibi bir İstanbul Escort kızı diye bilirsiniz. Sizlere bir tane resim paylaşarak beni görmüş olacaksınız bu resmimden yola çıkarak beni arayabilirsiniz daha fazlası için ve teklifleriniz için sizlerden telefonlarınızı bekliyorum.

Kendimden bahsettim bu profili sadece tatile gitmek istediğim için paylaşıyorum benimle görüşmek için aramanızı istemiyorum sadece beni tatile götürmek isteyen elit beylerin aramasını istiyorum şaka yapmıyorum gerçekten tatile gitmek istiyorum ben tek başıma da giderim ama tek tatilin keyfini ben çıkartamıyorum bu yüzden biri olsun yanımda diyorum para falan da istemiyorum sadece yanımda olsun bana sahip çıksın yeter başka bir şey istemiyorum sizlere asla yük olmam ve sizlere asla masraf yaptırmam ne yapacaksam kendim yaparım ne alacaksam kendim alırım böylelikle sizlere masraf çıkarmadan güzel bir tatil keyfi yaşamış oluruz.

Etiket yok

16 total views, 1 today

  

  • Escort Selen Bostancı

    Tarafından de 19 Ağustos 2019 - 0 Yorumlar

    Escort Selen Bostancı 28 yaşında 1.60 boyun da 55 kiloda seksi,bakımlı hoş bir bayanım . . . . Görüşmelerimi kendi evimde veya 4-5 yıldızlı oteller de gerçekleştiriyorum . . .Kondomsuz ilişki ve anal ilişki de bulunmuyorum . . Lütfen ısrar etmeyin . . . Unutulmaz dakikalar ve hayal edemeyeceğiniz bir mutluluk yaşamak istiyorsanız İstanbul Escort […]

  • İstanbul Escort Berna İle Gece Hayatının Farkı

    Tarafından de 14 Haziran 2019 - 0 Yorumlar

    Gece hayatı ve eğlence dünyasının kalbi dediğimiz bu güzel mega kentin her semtinin güzelliği ve ışıltısı ayrı parıldamaktadır. Buradaki gece hayatının güzelliğini yansıtan özellikle İstanbul escort bayanlar olmaktadır. Her birinin farklı güzellikleri ve yetenekleri ile erkekleri büyülemeyi başaran bu eskort hatunların vermiş oldukları hizmetlerini sizlere sırlamak istiyoruz. Öncelikle hareketli geçen gece hayatının içerisinde her daim […]

  • Pendik Escort Sema

    Tarafından de 23 Aralık 2018 - 0 Yorumlar

    Şimdiye kadar yaşadığınız ve hayal ettiğiniz tüm seks anılarınızı unutmanızı istiyorum sizden. Cezbedici güzelliğimin büyüsüne kapılacak, her anınızda beni arzulayacak, sürekli yanı başınızda isteyeceksiniz. Pendik escort bayan kategorisinin başlıca gelen bayanlarından olduğumu düşünüyorum. Bu kadar iddialı konuşmamın sebebi tecrübelerime güveniyor olmamdan geliyor. Yaş olarak olgun birisi değilim fakat konuşma adabım ve hal hareketler olarak son […]

  • Anadolu Yakası Gecelerinin Lolita Escortu Ayşen

    Tarafından de 14 Haziran 2019 - 0 Yorumlar

    Harika bir günde yine siz olgun ve kalender beyefendiler ile güne başlamanın heyecanı ve pozitif enerjim ile herkese şimdiden selamlarımı iletiyorum. Ben olgun yaşım ve gece hayatındaki hareketli yaşantım ile kusursuz bir gece geçirmek isteyenlerin tercihi olan Anadolu Yakası lolita escort bayan Ayşen. Kısa bir süreliğine sizlerden ayrı kalarak yapmış olduğum tatilimden sonra adeta enerji […]

  • Elit ve Sorunsuz Bayan Arayanlar İçin Cadde Bostan Cavidan

    Tarafından de 2 Temmuz 2019 - 0 Yorumlar

    Son yıllarda yaşanan ekonomik krizlerden dolayı bir çok erkeğin bunalıma dahi girdikleri açıkça görülmektedir. Bundan dolayı kendilerini rahatlatmak adına eğlence dünyasında gezinen erkeklerin öncelikli aradıkları kendilerini eğlendirecek güzel bir bayan partner olmaktadır. Fakat herkesin isteğine ve zevkine göre kadın bulması çok kolay olmamaktadır. Mutlaka bir şekilde escort bayan hizmeti veren kadınların ufakta olsa sorunlu oldukları […]


pendik escort - kartal escort - kurtkoy escort - tuzla escort
pendik escort - kurtkoy escort - sex hikaye - maltepe escort - tuzla escort - kartal escort - kurtkoy escort - tuzla escort - kaynarca escort - kadikoy escort - pendik escort - kartal escort - izmit escort - istanbul escort
pendik escort